Jonathan Grape - Mitt utbytesår

minneapolis flygplats..

Kategori: Allmänt

Just nu har jag flugit in från JFK i New York till Washington DC och från Washington till Minneapolis flygplats och väntar på mitt flyg. Det är två timmar försenat så det är lite segt men jag har ändå inte bråttom.
Idag när jag skulle åka iväg så fick jag reda på att jag skulle åka samma plan som andra explorius studenter. 2 från Danmark och 2 från Finland. Jättetrevliga! Vi snackade hela flygresan från New York och i Washington gick vi skilda vägar. En av dom som jag pratade med ska gå på samma skola och bo i samma stad som jag så det är skönt att veta någon man "känner" lite.
Om ungefär en timme går mitt plan (klockan är 14.40 här) mot Traverse City som är sista destinationen där min familj kommer hämta mig. Jag ringde till min värdmamma och berättade att planet skulle vara lite sent. Hade inte pratat med henne innan, hon var väldigt trevlig. Jag fick dåligt samvete när hon sa att de redan var där och väntade på mig, men hon sa att det inte gjorde något så hoppas inte det i alla fall!

Nu ska jag kolla om det finns ett starbucks på denna flygplats för jag har inte ens varit där på mina två första dagar i New York :O
Skriver när jag kommer fram och sovit lite, hare bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: