Jonathan Grape - Mitt utbytesår

Lite om helgen och dagen.

Kategori: Allmänt

I helgen var jag som ni redan vet på vollyboll-turnering och kollade när Mackenzie spelade. Det var kul och de var duktiga. När vi kom hem därifrån så frågade jag min värdmamma om vi kunde åka till skejtparken de har och det kunde vi. Jag var där i typ 1 h och 20 min och körde. De va sjukt kul för det var några andra som var där också så vi hade lite tävlingar som vem som kunde hoppa högst med brädan.
När jag kom hem så hade min värdpappa gjort en liten eld som vi satt vid någon/några timmar, kommer inte ihåg för det var så kul! Här kommer lite bilder från brasan, tråkigt att jag inte har något redigeringsprogram bara.. Någon som kan rekomendera något? 

Och ja, det var svårt att fota för de va sjukt mörkt och det enda ljuset vi hade var elden, men det var kul!

Idag när jag kom hem så blev jag överlycklig för mina föräldrar hade skickat ett paket till mig! Jag sprang upp på mitt rum och öppnade det och kollade vad som var i det. De hade skickat min jacka (för jag glömde den hehe) vilket var hur skönt som helst för det börjar bli kallt här! Det var nollgradigt inatt, frost på bilen imorse, därför är det skönt att ha en jacka haha. De hade skickat lite svenskt godis och tuggummi, min jacka, ett par mjukisbrallz och min älskade BjörK mössa! Ja om ni behöver en ny mössa i vinter så kan ni klicka på denna länk --> http://bjorkwinterwear.se/ och kolla på mössor och pannband som Erik gör och klicka hem en eller två mössor/pannband! Sjukt schyssta grejer! Kolla också hans bandanas, skönt att ha när man åker skidor eller bräda! Här kommer lite bilder på en glad Jonte med mössan:

Nu ska jag läsa ett kapitel i min engelskabok, To kill a mockingbird, och sedan sussa. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige! Vi hörs snart! 




Kommentarer

  • Sofie säger:

    Och jag saknar dig babi!♡ Sicken fin bild på oss haha! Puss

    Svar: Haha ja, finaste jag kunde hitta ;) puss
    Jonathan Grape

    2013-09-17 | 07:55:21
  • Sis säger:

    Vilka dina bilder! Ser ut som att du har det bra!
    Saknar dig! ❤

    Svar: Tack! Saknar dig med <3
    Jonathan Grape

    2013-09-17 | 17:38:40
  • Gudfar säger:

    Prova Gimp, ett gratisprogram som påminner om photoshop.
    Take care!

    Svar: Ska kolla direkt, tack! Du med!
    Jonathan Grape

    2013-09-17 | 21:32:47
  • Anonym säger:

    Tjena!
    Ska ni gå på baseball och cirkus i helgen?
    Löste det sig med biljetter till cirkusen?

    Svar: Tja,
    Yes, vi ska gå på baseball och cirkus i helgen! Ska bli jättekul! Ska sova över i Detroit från lördag till söndag också sen köpa lite grejer på lördag mellan cirkusen och matchen :)
    Ja Woei fixade!
    Jonathan Grape

    2013-09-19 | 21:18:17
  • Anonym säger:

    Va kul! Vilka lag spelar? Blir det mycket folk? Du vet väl att om Cincinatti reds lirar så får du inte heja på laget från Michigan/Detroit.....:)

    2013-09-20 | 06:25:10
  • Wille leijonhufvud säger:

    Om du fotar med en DSLR så börja fota i RAW istället för JPEG, de tar lite mer minne o längre tid att redigera men resultatet blir grymt! Du ska redigera bilderna i Lightroom 5, kan ge dig serial kod om du vill mannen :-)

    Svar: Jag brukar fota i raw men min data laggar sönder varje gång jag för över dom till datan men man märker verkligen skillnaden så ska börja göra det igen :)
    Ja tack, schysst man!
    Jonathan Grape

    2013-09-23 | 03:17:37
    Bloggadress: http://wilhelmleijonhufvud.wordpress.com

Kommentera inlägget här: