Jonathan Grape - Mitt utbytesår

Imorgon börjar resan.

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar mitt år som utbytesstudent i USA. Jag flyger från Arlanda klockan 12.20 mot London, sen från London till New York för att vara där tills Fredag morgon för att sedan flyga sista resan som är till Manistee, där jag ska bo. Jag är lite nervös och lite ledsen att lämna alla hemma, men det blir nog bra!

Jag har varit med min flickvän ungefär hela sommarlovet och allt har varit helt underbart perfekt. Idag sa vi "vi ses snart" och jag har aldrig varit med om något så hemskt, att åka ifrån den man älskar. Sofie, om du läser detta så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig och att du är bäst. Glöm aldrig det!

Nu ska jag lägga mig och kolla en sista gång så jag har allt. Denna dag har varit ganska jobbig pga allt packande.. Så sjukt mycket!

Nattinatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: