Jonathan Grape - Mitt utbytesår

Avresa

Kategori: Allmänt

Om 4 timmar och 40 minuter så börjar mitt USA år. Just nu börjar jag känna hur nervös jag är och jag går bara igenom allt hela tiden för att se så jag har allt och inte ska panika.

Jag har tänkt mycket på hur det kommer bli nu utan mina kompisar, flickvän, mamma & pappa, släkten, etc. Det kommer bli jobbigt, det tror jag, men ändå en nyttig upplevelse som jag lär mig mycket på.
Något som är väldigt tråkigt är att jag inte får gå i min underbara klass på Täby enskilda längre.. Ni är världens bästa klass! Ni får hälsa Robert från mig!

Nu ska jag käka lite frukost med familjen en sista gång sen kolla allt en gång till innan jag åker hemifrån sen åka mot Arlanda. Kommer kanske panik-skriva ett till inlägg innan jag åker.

Hare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: